Merhaba….

Çok uzun zamandır blog açma düşüncesindeydim öle oldu böyle oldu şu ana nasip oldu 🙂 (baya kadersel yaklaşım).

Öncelikle neden kaderin karması adını verdim çünkü karma bütün evrensel yasaların ve hatta fizik yasalarının temelini oluşturuyor.

Kader de herkesten herkese din kitaplarından din hocalarına, okumuşundan anaokulu terkine kadar, herkesin ahkam kestiği bir şey bilmeden araştırmadan… E hal böyle olunca ben de naçizane bildiklerimi aktaracağım araştırarak, sizinle tartışarak…

Kesinlikle 100 de 100 doğruluk diye bir şey tabi ki olmayacak ama en azından birilerine ulaşabildiklerime kader nedir ? Karma nedir ? vb gibi konularda bildiklerimi anlatacağım amacım bu …

Yazım hataları, anlam düşüklükleri de çok önem arz etmeyecek yazılarımda; çünkü kendim bildim bileli tek felsefem samimi olmak yani yazıya odaklanacağım vitrine değil …

Tabiki sadece başlıktan bahsetmeyeceğim insan ilişkilerinden, kişisel gelişim araçlarına, eğitimlerden, enerjilere kadar beraber bakacağız ne var ne yok..

Gündemde ne var ? Sen nasılsın ? Senin bu gündemi kabullenişin nasıl? Hepsini sorgulayacağım…

O zaman hadi! Hayır olsun diyerek başlayalım.

Yorum bırakın